Monday 3 February 2014

Vitamin Untuk Ibu Hamil Shaklee ~ Vita-Lea dan B-Complex



Manfaat Utama Vita-Lea Untuk Ibu Hamil :
- setiap tablet mengandungi30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA.
- setiap tablet disaluti dengan serbuk nutrisi - spirulina yang dihasilkan dengan kaedah terkini iaitu "Explo-tab"
- tablet yang paling pantas terlarut dalam air dan juga tubuh manusia.
- penambah tenaga segera, pemberi tenaga kepada ibu hamil, kecergasan tubuh, dan kekuatan mental, sekali gus membantu menguatkan memori dan membantu kita fokus dalam pembelajaran mahupun pekerjaan.
- menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon, serta menjaga kesihatan tirod.

Manfaat Utama B-Complex Untuk Ibu Hamil :
-  bantu menukar makanan kepada tenaga, membantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga dan sekali gus mengurangkan masalah keletihan dan kelesuan.
- membantu tumbesaran janin, membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang.
- meredakan alahan (detoksifikasi).

Cepat hubungi saya untuk dapatkan set untuk ibu hamil ini dengan harga penuh kasih sayang. Gerenti jimat dan berbaloi-baloi!!


"Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit"

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545
Email : nurulain2001@yahoo.com
 

&

> 

 “Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”


No comments: