Tuesday 11 February 2014

Vitamin Shaklee Untuk Kencing Tidak Lawas


Hehehe...lucu pulak tengok label restroom ni. Selalunya tengok gambar orang berdiri tegak je..kreatif2...


                                                  APAKAH KECING TIDAK LAWAS?

          Kencing tidak lawas atau kencing kotor boleh terkena pada sesiapa sahaja. Saja juga pernah terkena, malah lebih dari sekali! Sakitnya masa nak kencing Tuhan saja yang tahu. Malah saya hampir demam tau! 

          Kencing tidak lawas adalah satu keadaan di mana kita kerap rasa nak kencing, atau pun nak kencing tiba2 macam dah tak boleh nak tahan sangat2. Masa kencing pula terasa amat sakit sehingga rasa takut nak kencing. Bahagian ari2 juga berasa sangat sakit semasa nak kencing. Rasa nak kencing sangat2 tadi kadang kala tak berbaloi dengan jumlah air kencing yang dikeluarkan. Anda yang mengalami kencing tidak lawas akan merasakan masih hendak kencing namun tidak berjaya melakukannya. Faham kan? Hehehe.. 

          Paling teruk saya kena sekitar November 2011. Bulan tu saya kena hampir tiga kali! Sehinggakan bila kena kali ke-3 tu doktor yang selalu kami sekeluarga dapatkan rawatan buat surat rujukan untuk berjumpa Pakar Sakit Puan di SJMC..huhuhu...masih terbayang2 sakitnya..Sakit ooo!

APA PUNCA KENCING TIDAK LAWAS
  • Kurang minum air masak
  • Suka tahan kencing (saya la tu..haishh)
  • Kurang menjaga kebersihan di sekitar tempat yang terlibat (faham kan..hehe)
  • Kerap menggunakan tandas awam, atau tandas yang dikongsikan dengan ramai orang



























VITAMIN SHAKLEE UNTUK KENCING TIDAK LAWAS


Harap2 Set Kencing Tidak Lawas ni dapat membantu merawat masalah tuan-tuan dan puan-puan ye. Hubungi saya sekarang untuk dapatkan Set Kencing Tidak Lawas ni dengan harga kasih sayang ye!!

"Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit"

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545
Email : nurulain2001@yahoo.com
 

&

> 

 “Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”
 


No comments: