Sunday 9 February 2014

Berhenti Merokok Dengan Vivix Shaklee ~ Testimoni

Kali ni saya nak share skit testimoni dari seorang pengguna yang dapat mengurangkan kadar pengambilan rokok seawal 2 hari penggunaan...Wah..hebat kan??


Sebenarnya, tidak susah bagi seseorang tu nak berhenti merokok..dengan syarat, niat nak berhenti kena betul2 ada. Supplement dah ada, tp kalau x de niat nak berhenti tak jalan jugak..

Apa tunggu lagi kakak2 manis diluar sana, jom beli sebotol Vivix dengan saya dan hadiahkan pada yang tersayang. Banyak kebaikan yang seseorang individu akan dapat jika hidup bebas dengan rokok.

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545
Email : nurulain2001@yahoo.com
 

&

> 

 “Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”




No comments: