Saturday 8 February 2014

Vitamin Shaklee Untuk Osteoporosis ~ OsteMatrix™



Osteoporosis
 Osteoporosis adalah sejenis penyakit tulang. Penyebab utama osteoporosis adalah disebabkan oleh kekurangan kalsium dalam badan. Osteoporosis digambarkan sebagai pengurangan ketumpatan mineral tulang, gangguan mikroarkitektur tulang, dan perubahan jumlah serta jenis protein bukan kolegen di dalam tulang. Tulang yang mengalami osteoporosis mudah rapuh dan patah.

  Tulang Oh Tulang
Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia.  Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.  Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh.

                                         OsteMatrixTM Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

  Manfaat Utama OsteMatrixTM
OsteMatrix yang terbukti secara klinikal membekalkan zat-zat penting yang unik bukan sekadar kalsium untuk membina dan memelihara tulang dan gigi yang kuat. Di samping pembentukan tulang dan gigi, OsteMatrix berfungsi:
  1. Membantu mengekalkan tekanan darah yang normal
  2. Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf
  3. Menolong mengurangkan simptom-simptom senggugut seperti perut kembung, kekejangan, retensi air, mudah meradang dan kemurungan
Pengambilan hanya 2 biji sahaja OsteMatrix sudah cukup membuktikan peningkatan ketara dari segi saintifik kandungan kalsium dalam darah dalam tempoh 12 jam. Bagi membolehkan badan menggunakan kalsium untuk membina dan memelihara kekuatan tulang dan gigi, kalsium perlulah diserap terlebih dahulu. Dengan itu, masalah osteoporosis boleh di cegah.

 >
Fakta Nutrisi Setiap Hidangan
4 biji Ostematrix sehari membekalkan:
  1. 1000 mg (100% Daily Value) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dari sumber semulajadi dan mudah diserap oleh tubuh badan.
  2. 400 mg (100% Daily Value) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.
  3. 400 IU (100% Daily Value) Vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium
Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

"Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit"

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545
Email : nurulain2001@yahoo.com
 

&

> 

 “Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”
 




No comments: