Wednesday 29 January 2014

Set Kurus Ibu Menyusu Shaklee

Sudah menjadi kebiasaan berat badan ibu mengandung akan naik mendadak sepanjang 9 bulan tempoh kehamilan. Mana tak naiknya, selera makan membuak-buak. Nak-nak bila tempoh alahan telah berakhir. Uishhh..pantang nampak makanan, semua disapunya.

Ni nak kongsi pengalaman saya sendiri masa mengandungkan anak kedua. Berat badan memang naik mendadak. Mana tak naik, saya layan je makan apa sahaja yang saya teringin nak makan. Hehehe..nyum3...sudahnya, nah...last timbang seminggu sebelum bersalin, 75 kg!! Oh nooo...cer tengok gambar SEBELUM kat bawah ni...hehe..

Tapi saya tidak risau sebab saya tahu saya ada Set Kurus Ibu Menyusu by Shaklee. Dah buat reserch siap-siap. Set ini sgt best sb berat badan saya cepat turun dan pada masa yang sama, susu untuk baby mencurah-curah. Tq Allah!! Cer tengok gambar SELEPAS tu..hehe..

Set Kurus Ibu Menyusu Shaklee terdiri daripada : 
 
Nak cuba tak? Tak kan nak tengok je.. Order sekarang ok..!!

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545
 

&

>

 “Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”









No comments: