Sunday 19 January 2014

Set Kurus Shaklee ~ Alfalfa dan Lecithin (Set Budget)






Wow..wow..Semua pasti suka dengan entry saya kali nih!! Kurus a.k.a slim siapa tak nak kan?? Saya pun nak..Jika anda semua seorang mummy yang masih menyusukan baby, set kurus Shaklee ini tetap boleh diambil.

Set Kurus Shaklee (set budget) mengandungi :

1. Alfalfa Complex ~ si detox terbaik
Untuk dapatkan berat badan yang ideal, paling penting kita semua perlu detox terlebih dahulu badan kita. Detox atau detoksifikasi merupakan proses penyingkiran bahan toksik atau buangan dari tubuh badan manusia. Dengan kata lain, detox merupakan suatu proses pembersihan tubuh dari segala macam kotoran dan racun-racun dari badan. Opss..mana datangnya kotoran dan racun-racun tersebut? Sudah tentulah dari pemakanan serta persekitaran semulajadi kita.

Manfaat utama Alfalfa Complex
* menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah serta dapat mencantikkan kulit.
* memperbaiki masalah saluran penghadaman, kembung, ulser gastrik dan juga baik untuk masalah sembelit.
* Alfalfa complex Shaklee mengandungi saponin, bertindak seperti span untuk menyerap kolestrol. Elok sangat la kalau nak kurus kan?
* kajian klinikal telah membuktikan bahawa penggunaan untuk jangka waktu yang panjang (mengikut sukatan seta meminum air 3L sehari) akan dapat menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi.

2. Lecithin ~ si pemecah lemak yang baik hati..hehe
Bila dah selesai detox, proses seterusnya adalah untuk memecahkan lemak. Jom tengok apa yang lecithin boleh bagi.

Manfaat utama Lecithin Shaklee
* sudah tentulah dapat memecahkan lemak, proses terbaik dalam program kuruskan badan.
* jika diambil berserta mengamalkan senaman yang berterusan, badan akan lebih cepat kurus.
* berperanan dalam penyerapan zat-zat penting dari saluran darah ke sel badan kita.
* ia juga membantu mencegah penyakit yang berkaitan dengan lebihan lemak dalam badan, seperti darah tinggi, stroke, sakit jantung dan lain-lain .
* bertindak sebagai pelarut lemak.
* mendapat jolokan pengemulsi semulajadi kerana mempunyai kesan melekat pada lemak, dan akan menyebabkan lemak itu terapung di dalam darah. Proses ini akan menghalang lemak melekat di dinding membran.

Wah...wah..wah...macam menarik je kan..Harga pun berbaloi-baloi sebab ini set budget untuk kurus. Tunggu apa lagi..dapatkan segera kalau tak macam mana nak kurus..hehehe.

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545
 

&

>

 “Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

No comments: