Thursday 23 January 2014

Kebaikan Vivix Shaklee



Kali ini saya ingin bercerita tentang Vivix Shaklee. Apa itu Vivix? Hebat sangat kah produk ni? Mari sini saya mau cerita.. :)

Vivix atau lebih popular di panggil sirap Shaklee (kerana cecair Vivix bermarna merah!) merupakan supplement anti penuaan yang terbaik di dunia. Ia berjaya dihasilkan selepas kajian selama bertahun-tahun oleh Dr. Shaklee. 

Vivix merupakan penemuan revolusi dalam nutrisi polifenol. Vivix merupakan satu paten tertunda yang hebat dengan campuran botani eksklusif yang terdiri daripada poligonum cuspidatum, anggur muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak ung. Vivix Shaklee merupakan supplement pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.

Antara Kebaikan Vivix Shaklee :


1. Menggalakkan perkembangan sel-sel baru di dalam tubuh
2. Membantu mengawal perkembangan sel-sel abnormal
3. Membantu mengurangkan risiko penyakit kardiovaskular
4. Membantu dalam mengawal kandungan gula di dalam darah
5. Menyokong kesihatan sendi
6. Menyokong kesihatan saraf
7. Membantu dalam mengawal berat badan yang optimum
8. Membantu meningkatkan sistem imun manusia
9. Membantu menyokong kesihatan sel-sel mata
10. Membantu menyokong kesihatan yang menyeluruh


Untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang kebaikan Vivix Shaklee yang seterusnya, rasailah ia sendiri! Hubungi saya sekarang untuk mendapatkan harga kasih sayang..hehe..

PERHATIAN : Vivix tidak sesuai untuk ibu hamil, ibu menyusu dan mereka yang berumur di   bawah 18 tahun.

"Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit"

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545
 

&

>

 “Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook”

No comments: