Wednesday 4 December 2013

Set A - Kesihatan Optimum



Set ini sesuai untuk seisi keluarga. Ia mengandungi 3 item hebat iaitu :

1.      Vita-Lea ® Iron Formula (RM88.75/120 biji)
Penambahan tenaga segera – pemberi tenaga, kecergasan tubuh badan dan juga untuk kekuatan mental. Juga membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.
Meningkatkan metabolisma – sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan 

2.      B-Complex (RM53.75/120 biji)
Menukar makanan kepada tenaga – membantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protein kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan/kelesuan.
Melawan tekanan – memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepada, tekanan, kemurungan dan insomnia.

3.      Sustained Release Vita-C Plus™ (RM92.50/180 biji)
Membentuk kolagen – merangsang pembentukan kolagen, iaitu sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
Peningkatan sistem imun  - membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit serta asthma. Juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan symptom flu dan selsema.

Total Set A – RM235.00
Penggunaan : 4 – 6 bulan

"Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit"

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Nama : Ain Naim
Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545 (Ain)
Email : nurulain2001@yahoo.com
Fb : Kedai Vitamin Online Mummy Ain


&



No comments: