Thursday 5 December 2013

SET B ~ SET IBU MENYUSU SHAKLEE



Mengandungi 4 item hebat iaitu:

1.      Vita-Lea ® Iron Formula (RM88.75/120 biji)
Elemen penting kepada sel tubuh – menyediakan asas nutrisi kepada ibu-ibu yang menyusu untuk disalurkan kepada bayi yang disusukan. Ia memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon, serta menjaga kesihatan tirod.
Penambahan tenaga segera - pemberi tenaga, kecergasan tubuh badan dan juga untuk kekuatan mental. Juga membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian. Amat sesuai untuk ibu menyusukan kerana ia boleh memberi tenaga yang berpanjangan di dalam menguruskan anak serta menghasilkan susu yang terbaik untuk bayi.

2.      B-Complex (RM53.75/120 biji)
Menukar makanan kepada tenaga – membantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan/kelesuan. Amat sesuai untuk ibu-ibu yang menyusu menambah tenaga segera.
Membantu tumbesaran – menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi dan kanak-kanak. Bayi-bayi yang disusui oleh ibu yang mengamalkan B-Complex secara konsisten akan dapat membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang.

3.      Sustained Release Vita-C Plus™ (RM92.50/180 biji)
Peningkatan sistem imun -  membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, serta mengurangkan symptom flu dan selsema. Amat bagus untuk ibu-ibu yang menyusu supaya bayi turut mendapat manfaat dari pengambilannya.

4.      Alfalfa Complex (S) (RM53.75/330 biji)
                             (L) (RM97.50/700 biji)
Sebagai milk booster terbaik – ia membantu merangsang penghasilan susu ibu jika ibu-ibu yang menyusu mengambilnya secara konsisten.
Menyingkirkan lemak dan kolestrol – kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolestrol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya alfalfa sahaja mengandungi saponin, iaitu seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol.



Total Set B – RM288.75
Penggunaan : 2 – 6 bulan

"Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit"

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Nama : Ain Naim
Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545 (Ain)
Email : nurulain2001@yahoo.com
Fb : Kedai Vitamin Online Mummy Ain


&



No comments: