Saturday 30 November 2013

NutriFeron™



Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima
Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr. Yasuhiko Kojima.

Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan

Dr. Kojima berjaya mencipta NutriferonTM selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain.

NutriferonTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower.  Boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee.

Mengapa memilih NutriferonTM Shaklee?

Eksklusif formula yang dipatenkan
NutriFeron boleh didapati hanya melalui Shaklee. Ini formula yang dipatenkan yang unik adalah eksklusif Shaklee. Satu makanan tambahan yang amat berkesan, ia telah menjalani ujian saintifik untuk keselamatan, ketulenan, potensi, dan prestasi yang ketat.

Dicipta oleh orang yang sama menemui interferons dalam dunia imunology
Dalam dunia immunologist, Dr Yasuhiko Kojima yang terkenal dengan pertama kalinya menemui interferon pada tahun 1954, ketika beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. Selepas 40 tahun penyelidikan teliti, menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau membangunkan campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan berkuasa yang meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi badan *

Sememangnya meningkatkan tahap * interferon
Saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti bahawa interferon amat kritikal untuk fungsi imun yang sihat. NutriFeron adalah makanan tambahan di Amerika Syarikat yang dicipta oleh penemu interferon yang secara semulajadi meningkatkan pengeluaran interferon dalam badan *

Disokong oleh 4 kajian klinikal
Kajian telah menunjukkan manfaat perlindungan yang luar biasa kesihatan dan imun campuran proprietari NutriFeron empat ekstrak tumbuhan *

Human Clinical Studies :
  1. Ushiroyama T, Yoshida S, Tadaki K, Ikeda A, Ueki M. Clinical efficacy of EH0202, a Kampo formula, on the health of middle-aged women. Am J Chin Med. 2004; 32(5):755-770.
  2. Ushiroyama T, Yoshida S, Tadaki K, Ikeda A, Ueki M. A pilot study of a Kampo formula, EH0202, with intriguing results for menopausal symptoms. J Altern Complement Med. 2004 Apr; 10(2):397-399.
  3. Kaji K, Yoshida S, Nagata N, Yamashita T, Mizukoshi E, Honda M, Kojima Y, Kaneko S. An open-label study of administration of EH0202, a health-food additive, to patients with chronic hepatitis C. J Gastroenterol. 2004 Sep; 39 (9):873-878.
  4. Kubo M, Hashimoto Y, Yoshida S. The effect of health food containing EH0202 on physical and mental symptoms accompanying menstruation in women with premenstrual syndrome (PMS). Clin Pharm Ther. 2004; 14(2):129-142
Mengandungi MACH *, iaitu campuran ekstrak tumbuhan yang dapat meningkat interferon dalam badan (500 mg) dan telah dipatenkan secara eksklusif oleh Shaklee.Ia merupakan campuran proprietari ekstrak tumbuhan semula jadi berasal dari biji labu, bunga safflower, biji Plantago, dan Jepun tunas bunga honeysuckle, yang telah terbukti secara klinikal untuk menyokong dan merangsang proses tindak balas imun semula jadi di peringkat selular. *
<
Manfaat Utama:
  • Mengukuhkan sisitem imun dalam 3 hari. Ianya merupakan satu-satu ciptaan interferon semulajadi di dunia. Menurut kajian, ia mampu merangsang dan mempertingkatkan secara menyeluruh sistem imum dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh(T-cellB-cell dan makrofag) berfungsi untuk membunuh.
  • Melawan Kanser dan Tumor: interferon semulajadi mengandungi polisakarida yg merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser.  Ia juga mengurangkan rasa ketidak selesaan selepas kemoterapi.
  • Melindungi dari influenza: mengimbangi respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan dari virus, mikrob yg menyebabkan selsema, flu, influenza, alergi, inflamasi.
  • Meringankan stress dan kelesuan
  • Melambatkan penuaan: Nutriferon merangsang ppengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Jadi sel lebih terpeliharan dan sihat untuk jangka masa panjang.
  • Mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatis B & C: Nutiferon yang memerangi virus dapat mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidak selesaan seperti kembung perut, mual, muntah kepada pesakit hepatis B dan C.
  • Membantu mengurangkan simptom menapous dan PMS
Untuk yang tidak mengalami penyakit serius dan bertujuan untuk pemeliharan kesihatan, Nutriferon juga boleh diamalkan.
 
Bilangan Saiz Setiap Pek
30 sticks

Jadual Makan
1 stick setiap hari untuk dewasa normal
Rawatan influenza dan kanser =  2 - 3 stick sehari
Lebih baik diambil bersama vitamin C


Klik pada icon di bawah untuk order produk ini sekarang..


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=bbc397e6b367c413170a78c0e875280d


"Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit"

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Nama : Ain Naim
Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545 (Ain)
Email : nurulain2001@yahoo.com
Fb : Kedai Vitamin Online Mummy Ain


&


No comments: