Saturday 30 November 2013

Apakah Kebaikan NutriFeron Shaklee?

Entry kali ini saya ingin kongsikan tentang kesan pengambilan NutriFeron Shaklee kepada tubuh badan kita, terutamanya untuk meningkatkan sistem imun badan masing-masing.

Apakah NutriFeron? Saya pernah ceritakan di sini.

Saya nak kongsikan 1 testimoni dari pelanggan yang telah menggunakan Nutriferon bersama supplement Shaklee yang lain.



Camne? Hebatkan? Dengan izin Allah NutriFeron blh membantu meningkatkan kembali platlet darah ke tahap yang normal. Macam saya sendiri, seorang mummy yang menyususkan bayi saya secara sepenuhnya (sekarang dah 1thn 2 bln pada masa entry ini ditulis), mengamalkan NutriFeron secara konsisten. Bukan saya saja yg mendapat kebaikannya, malah baby sy juga turut merasai keajaibannya!! Irfan dah kurang demam dan selsema berbanding sblm sy mengamalkan NutriFeron.

For me, NutriFeron WAJIB ada untuk setiap keluarga!

"Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit"

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Nama : Ain Naim
Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545 (Ain)
Email : nurulain2001@yahoo.com
Fb : Kedai Vitamin Online Mummy Ain


&


No comments: