Saturday 13 December 2014

Set Bajet Kesihatan Optimum


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Okay...siapa nak sihat angkat tangan..ada ke orang tak nak sihat? Confirm takde kan.. Semua orang nak sihat, terutama kita-kita ni mak ayah yang dah ada keluarga. 

So kali ni Ain nak cerita tentang Set Bajet Kesihatan Optimum. Set ini mengandungi :

1. SOY PROTEIN ISOLATE POWDER (ESP)
  • Protein bukan-GMO yang lengkap dengan semua Asid Amino perlu. 
  • Rendah lemak
  • Bebas laktosa dan kolestrol
  • Dapat menyediakan tenaga berkekalan 
  • Membantu menahan rasa lapar
2. VITA-LEA IRON FORMULA
  • Multivitamin dengan 28 vitamin dan mineral penting
  • Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik
  • Membantu membentuk sel-sel darah merah



SET BAJET KESIHATAN OPTIMUM

ESP memang suplemen wajib saya ambil setiap hari, memandangkan saya menyusu anak ketiga saya secara exclusive. Ohh Vite-lea juga. Ia membantu saya menjadi super mommy, sentiasa cergas menguruskan 3 anak lelaki yang sedang lasak. Dalam masa yang sama bekerja dan turut bangun awal pagi untuk mengumpul stok EBM buat Baby Ammar.

Okay lah, sembang banyak tak guna. Kalau nak rasa keberkesanannya, boleh cuba ye..Boleh terus klik gambar di bawah untuk order secara online. Atau jika anda memerlukan saya untuk membuat penerangan yang lebih jelas, boleh terus hubungi saya ye!! Kita sharing2..


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=8e9f22434774cce976973717448380b4




"Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit"

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Nama : Ain Naim
Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545 (Ain)
Email : nurulain2001@yahoo.com
Fb : Kedai Vitamin Online Mummy Ain


&







No comments: