Friday 3 October 2014

Testimoni Set Mengandung dan Berpantang Shaklee



Teruja tak?? Teruja tak?? Confirm teruja kan!! Subhanallah..murahnya rezeki baby ibu ini.. Ini testimoni kawan saya sendiri. Kawan yang sama-sama ambil Shaklee dan sama-sama dah jatuh cinta pada Shaklee. 

Saya pulak rasa tak sabar nak mengulangi moment ini buat kali kedua. Oh ya..klik sini untuk tengok testimoni saya sendiri ye. Saya ambil Set Slimming Untuk Ibu Menyusu.. 2 in 1 u ollss.. slim dan susu meriah..

Nak susu meriah dan banyak untuk baby tersayang?? Jom dapatkan set ini segera.. Klik link di bawah ni tau..






"Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit"

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Nama : Ain Naim
Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545 (Ain)
Email : nurulain2001@yahoo.com
Fb : Kedai Vitamin Online Mummy Ain


&





No comments: