Friday 26 September 2014

Testimoni GLA Shaklee Untuk Hamil

Jom tengok koleksi testimoni pengguna2 yang berjaya hamil setelah mengambil GLA Shaklee secara konsisten..dan sudah tentunya dengan izin Allah, sudah sampai rezeki pasangan-pasangan ini untuk menimang cahaya mata.. GLA dan supplement lain hanyalah sebagai asbab. Yang penting kita usaha dan yakin akan kuasa dan rezeki Allah..

TESTIMONI 1

TESTIMONI 3 


TESTIMONI 4 


TESTIMONI 5


TESTIMONI 6


Ini hanyalah sebahagian dari beribu2 testimoni yang telah berjaya hamil dengan mengambil GLA secara konsisten. 

Ain sendiri ada pengalaman dengan cik GLA ni. Selepas bersalin anak kedua, Ain pakai implanon sebagai kaedah perancangan keluarga. Apabila anak kedua Muhammad Danial Irfan dah masuk 1 thn 3 bulan, kami suami isteri merancang untuk dapatkan anak ketiga. Selepas buang implanon, ain makan GLA secara konsisten setiap hari, hanya skip pada waktu puncak/subur. Alhamdulillah dengan izin Allah, Ain hanya period sekali sahaja, bulan kedua Ain dah pregnant..Subhanallah.. sedangkan sepanjang pakai implanon, langsung saya tak period, mungkin effect dari hormon tak stabil dan menyusu anak sepenuhnya. Syukur sangat2..n now Ain dah 7 bulan!!

 Tidak salah kita mencuba. Mana tahu ada rezeki kan.. Kalau dah rezeki Allah nak bagi, maka ada la. Yang penting jgn taksub sangat dengan supplement dan vitamin. Ambil secara konsisten, doa, sabar dan saling bekerja sama suami isteri..hehehe..

Salam sayang..
Mummy Ain

nota kaki :
 KLIK SINI untuk mengetahui cara makan set kesuburan dengan betul.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=436c26abd464041efd354bc550f76482


"Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit"

Ingin Sihat dan Cantik secara semulajadi? Inginkan konsultasi secara percuma dari pengedar berdaftar Shaklee? Saya lah orang yang anda cari!! Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Nama : Ain Naim
Shaklee ID : 962541
Sms/WhatsApp : 014-9270545 (Ain)
Email : nurulain2001@yahoo.com
Fb : Kedai Vitamin Online Mummy Ain


&


No comments: